Timi és István

Sok boldogságot!!!










































Megjegyzések

  1. Szép sorozat! Az utómunka is nagyon profi! Néhány lövést én kicsit másképpen komponáltam volna, de ennek semmi jelentősége. A templomban nagyon szép fények voltak. Gratula!
    Ez az 56/1.2 nagyon királyállatzsír!

    üdv. Robi

    VálaszTörlés
  2. Sok képet én is másképp vágnék, tény, hogy nem mind olyan mint kellene. De volt kifejezetten fotós az alkalomra, úgyhogy én csak "műkedvelésből" kattintgattam. Nem vagyok fotós, csak hobbista, barátoknak, rokonoknak adom be csupán a derekam.
    Annyira jó volt az 56/1.2 -vel fényképezni, hogy 90% -ban azt használtam.
    Köszi a véleményed!

    VálaszTörlés
  3. A hobbista nemritkán jobban dolgozik, mint a profi, mert jókedv és lelkesedés vezérli. A komponálás pedig individuális, ha már az illető megtanulta a szabályokat, amelyeket sokszor meg is kell szegni.
    Szóval, jól csináltad, mert szereted a fotózást, ez látszik minden képeden.

    R

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése